sobota, 9 sierpnia 2014

Summer Vibes: Dungarees Style

W ostatnim poście ze zdjęciami z Chorwacji, przemyciłam fotkę stylizacji, którą chcę dzisiaj pokazać ; ) Jej głównym elementem były ogrodniczki - jedna z moich ulubionych rzeczy na tym wyjeździe. Dziś mam do zaprezentowania dwie wersje stroju z ich zastosowaniem.


W tej wersji, pod spód założyłam top w ananasy, który mogliście zobaczyć już w kilku moich stylizacjach (np tu i tu). Ogrodniczki przepasałam zaś paskiem z ćwiekami. Na nogach tradycyjnie pastelowo zielone trampki.



Top - Tally Weijl
Ogrodniczki - Fares
Buty - HD


Jeśli chodzi o zakres ubrań ta wersja stylizacji różni się niewiele. Jednak jest zdecydowanie.. jaśniejsza ; ] Tym razem pod spód założyłam jasną bluzeczkę na ramiączka, a pasek jest w kolorze seledynowym ; )

Bluzka - kupiona w Hispzani
Ogrodniczki - Fares
Buty - HD

Na koniec ja "szalejąca" na hulajnodze :D


To na dzisiaj tyle ;]
Miłego dnia

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje ogrodniczki!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Ogrodniczki, każdego rodzaju. Według mnie pasują do wszystkiego, a do Twoich stylizacji szczególnie :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!