środa, 6 sierpnia 2014

Rijeka

Ja duszą, sercem i wspomnieniami wciąż jestem an woodstocku, niestety stamtąd żadnych zdjęć nie posiadam, a post na blogu dodać trzeba ; ) Dlatego dzisiaj znów przenosimy się do Chorwacji (tak! zamęczę Was zdjęciami z tegoż państwa :D) a konkretniej do miasta, którego nazwa po przetłumaczeniu na nasz język oznacza rzekę ; )

Wycieczkę po mieście zaczęliśmy od odwiedzenia stacji kolejowej ;)
Mój brat oczywiście musiał wejść na tę zabytkową lokomotywę. Jakżeby inaczej ;D


Po drodze do kolejnego punktu podróży, wpadliśmy na małą kawkę (faktycznie małą bo to w końcu espresso)

I oto targ w Rijece, gdzie zaopatrzyliśmy się w prowiant na drogę i zapasy do domu.
Między innymi w moje ukochane suszone figi.. mmm <3 p="">

a to ja na targu ;]

Widok na miasto. 

A potem już tylko wspinaliśmy się po schodach by dotrzeć na szczyt i do zamku

Dla takich widoków warto było się wspinać : ]
Aż nie mogłam się zdecydować, które ujęcie dodać, więc macie trzy ; D

Na dzisiaj to tyle.
Papatki ;D

2 komentarze:

  1. jak to nie masz zdjęć ;D a z pociągu to co ha ? :p /zelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj.. ale te z pociągu nie nadają się do publikacji :P

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!