niedziela, 1 grudnia 2013

Grudzień za pasem xD /Dream of America

Witaj.. Grudniu :P
A więc jest. Ostatni miesiąc roku. Pierwszy miesiąc zimy. Czas świątecznych przygotowań. I podsumowań ostatnich 12 miesięcy. Dla jednych magiczny. Dla innych przytłaczający. Albo po prostu.. zimny :P
Jeśli o mnie chodzi to aż się sama sobie dziwię, że nie mogę doczekać się świąt, białego puchu okrywającego świat i w ogóle takiej miłej atmosfery. Zazwyczaj nie lubiłam zimy, śniegu, grudnia i tym podobnych spraw. W zeszłym roku nawet Boże Narodzenie jakoś mniej mnie cieszyło. Być może w tym roku związane jest to również ze zbliżającym się Nowym Rokiem? Nie przepadam za 2013 więc chętnie się z nim pożegnam. Ale muszę uważać, żeby moje oczekiwania co do 2014 nie były zbyt wygórowane :P
Ale zanim to nadejdzie minie jeszcze całe 30 dni i póki co czas wrócić do teraźniejszości ; )


A to.. próbowałam się nauczyć rysować facetów. Jeszcze daleka droga przede mną ; P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!