wtorek, 15 października 2013

Carpe Diem

Cześć Wam C:
Jeju.. tydzień mnie tu nie było. I to bez konkretnego powodu : / Po prostu tak wyszło, ze jednego dnia nie mogłam dodać posta, następnego nie zdążyłam, potem byłam na koncercie, a później stwierdziłam, że skoro "czekacie" już od kilku dni to kolejny nikogo nie zbawi. I tak minął tydzień lenistwa bez dodawania postów.

Ale dzisiaj się zebrałam i postanowiłam już dłużej tego nie odkładać ; )

Dzisiaj.. kolejne zdjęcia Patryka (poprzednie możecie zobaczyć tutaj i tutaj)







Nie trać czasu na bezczynne siedzenie.
Działaj! :D


I pamiętaj:
"W życiu ważne są tylko chwile"!

1 komentarz:

  1. Dobre światło na drugim zdjęciu, ale model mam tak tępą minę bez emocji , że to psuje klimat .

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!