niedziela, 14 kwietnia 2013

I mijają kolejne cenne minuty życia : ]

Hej : )
Hmm.. i minął kolejny weekend. Jak ten czas leci. Jeszcze tylko dwa miesiące i będą wakacje! Niesamowite, bo niecałe dwa tygodnie temu za oknem było pół metra śniegu a niedługo będziemy mieli lato. Czasami aż chciałoby się, żeby to wszystko przestało tak pędzić, a przy tym nie wiadomo kiedy tak się zmieniać. Tak piszę trochę bez sensu i nie wiadomo o czym, bo nie mam właściwie nic szczególnego do dodania : P Chociaż.. mam jakieś tam zdjęcia, które dzisiaj zrobiłam ; )

Jej.. Lubię tę koszulkę. Pamiętam, ze kiedyś dzięki niej wpadłam na pomysł, co narysować na konkurs : P




Mój kotek czytający podręcznik o rachunku różniczkowym : D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!