piątek, 21 grudnia 2012

Wigilia Klasowa

Dobry ^^
No i wreszcie.. przerwa świąteczna! A tyle na nią czekałam : ] Tyle się dzisiaj działo ^^ Oczywiście główną atrakcją dzisiejszego dnia była wigilia klasowa. 2b - the best class ever ♥ Przepraszam, ale tak kocham moją klasę, że nie mogłam się powstrzymać ^^ W każdym razie chciałam dodać dzisiaj taki w miarę świąteczny post i "pochwalić" się Wam co dostałam oraz co dałam na święta ^^ 

Na początek oto co dostałam : ] :

 Przypinkę Nirvany od przyjaciółki ^^

A w tym oto pudełku:

Znalazłam te kolczyki :)

A na koniec, dostałam ten oto długopis od pani od angielskiego dodatkowego :D

No i czas przejść do tego co ja dzisiaj dałam : )

A więc moim przyjaciółkom dałam takie kolczyki:
Druga para kolczyków to mikołaj i cukierkowa laseczka. Niestety nie mam ich zdjęcia.

A tę szczotkę dostał w prezencie mój kolega. I wreszcie się uczesał!

I na koniec.. "Prezent", który zrobiłam sama. Jest to kartka świąteczna dla mojego chłopaka.. takie tam : )

ehh.. no i bym zapomniała. Macie jeszcze świąteczne zdj mnie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!