niedziela, 23 grudnia 2012

100 post! Świąteczna stylizacja : )

Witam Was o północy ^^
No cóż.. postanowiłam dodać ten post jeszcze zanim pójdę spać. Tak ogółem... to już mój 100 post!!! I ponad 6 miesięcy prowadzenia bloga : ] W moim "jubileuszowym" poście będziecie mogli zobaczyć moją świąteczną stylizację. Miałam zamiar dodać jeszcze zdjęcie mnie w czapce mikołaja, ale postanowiłam to przełożyć na inny dzień. W każdym razie szykuje się bardzo dużo zdjęć w tym poście ; )
No więc... Na wigilię klasową postanowiłam założyć strój w świątecznych kolorach, czyli czerwonym i zielonym. Szmaragdową bluzkę bez rękawów zestawiłam z jedna z moich ulubionych spódniczek, czyli z czerwoną spódniczką z podwyższonym stanem. Tę przewiązałam czarną wstążką w gwiazdki. Do tego założyłam czarne legginsy i świąteczne podkolanówki ze śnieżynkami. Dopełnieniem całego stroju był czerwony żakiecik. Oprócz, na moich uszach możecie zobaczyć świąteczne kolczyki: choineczka i serduszko ^^. No i na koniec założyłam kozaki ; )











Ubrania i ich marki:
Kolczyki - Accesorize
Żakiet - Teranova
Bluzka - Mohito
Pasek - prezent od cioci
Spódniczka - Reserved
Rajstopy - umm.. brak danych
Podkolanówki - jak wyżej  ;)
Kozaki - okoliczny butik

6 komentarzy:

  1. fajna bluzka ,żakiet ,spódnica itd ale czy nie było ci za gorąco w kozakach chodzić po szkole?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ale chodziłaś przez dłuższy czas w takich długich ciepłych butach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a latem chodzę w glanach i też jest dobrze :P

      Usuń
  3. ale najpiękniej wyglądasz w kozakach a w tym roku jeszcze żadnego zdjęcia w kozakach nie umieściłaś...

    OdpowiedzUsuń
  4. niewiem czy wiesz ale w tej stylizacii pasowały by krótsze buty

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!