czwartek, 6 września 2012

Pół żartem, pół serio

Cześć Wam : )
Dzisiaj mam do przedstawienia kolejną sesję. Tym razem z Olą :D
Sesja... jest taka właśnie "Pół żartem, pół serio"
Serio, bo Ola założyła super ciuchy i ładnie się pomalowała.
Żartem... bo często się śmiałyśmy : ) Ale to właściwie dobrze. Jak się czyta poradniki jak zrobić dobre zdjęcia portretowe to częstym problemem jest rozśmieszenie modelki. A tu proszę : )
No dobra.. Oto efekty : ]

A więc... na początek takie tam z krzaczkiem : )
Bo zieleń uspokaja i wycisza!

Najlepiej myśli się, gdy jesteś otoczony naturą... 

Patrzę na niebo i szukam Ciebie : ]

 Spojrzę... i powiem Ci prawdę : )

Nie wiem czemu, ale baardzo podoba m i się to zdjęcie!

No co Ty nie powiesz? :)

Maślane oczka przenikają mnie do głębi... 

Słoneczne lato zamgliło jej oczy, kłujące krzewy podziurawiły sweter...

Uhuhu! Naszyjnik jeleń!


A no koniec kilka zdjęć, za które pewnie Ola mnie zabije.. ale co mi tam :D
Pamiętajcie:
Śmiech jest dla duszy tym sa­mym, czym tlen dla płuc.
Modelka: Ola

2 komentarze:

  1. Ej, kurde ;x to jest nie feer -.-
    Dziewczyna na zdjęciu jest za ładna!
    Ale widzę, że sesja się udała :D


    Zapraszam do siebie, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Myślę, ze Ola się ucieszy, ze tak sądzisz : ]
      A co do bloga to weszłam, jednak jak na razie tylko rzuciłam okiem. Ale później na pewno poczytam ; )

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!