sobota, 29 września 2012

Panda!

Witam z powrotem : )
Od wtorku nie dodałam żadnego nowego postu i teraz chciałabym się z tego wytłumaczyć. Otóż stało się to nie z powodu mojego lenistwa czy też z braku czasu a z powodu mojego jakże internetu. A raczej jego braku. Przez trzy ostatnie dni nie miałam dostępu do bloga i powrócić mogłam dopiero wczoraj koło północy, ale byłam już zbyt zmęczona, żeby dodawać post. A więc.. witajcie : ]
A teraz czas na już post "właściwy", czyli rysunek, który próbowałam skończyć już od mniej więcej tygodnia. Jest to kolejny rysunek przedstawiający mnie. Tym razem będziecie mogli też zobaczzyć poniższy strój na zdjęciu. Ale to jutro : P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!