sobota, 25 sierpnia 2012

Gadanie o niczym

Cześć!
Dzisiaj, ponieważ nie mam żadnych nowych zdjęć, rysunków czy też stylizacji postanowiłam pozamęczać Was trochę "rozmową" a raczej moim monologiem. Opowiem Wam dzisiaj na przykład o tym, że baaardzo lubię jabłka. Dlatego szczególnie cieszę się, że w tym roku jest ich tyle. Na drzewie, które rośnie na terenie mojej działki jest ich w tym roku tyle, że jednorazowo udało nam się zebrać 50 kilo! Dzisiaj nie dość, ze piłam sok z jabłek własnej roboty to miałam jeszcze jabłecznik na deser i babkę zapiekaną z jabłkiem na kolację! A jabłek wcale nie ubyło tak dużo.
Dobra... co by tu jeszcze... Wiem! Opowiem Wam o tym jaką lubię muzykę. Właściwie to odpowiedź wydaje się prosta: rock i czasem metal, ale ja trochę ją rozciągnę. Otóż moim ulubionym i pierwszym rock'owym zespołem jakiego słuchałam jest oczywiście Nirvana. Przez długi czas słuchałam tylko tego zespołu, ale w gimnazjum przestałam się ograniczać i teraz słucham także innych, choć dopiero je poznaj. "Zaczynam".
Dobra.... chyba już trochę zanudzam.. Okej.. wynalazłam kilka zdjęć z środowej sesji z Kurczakiem. 

Wszystkie są z serii "takie tam na dachu Konstilany". Jakby ktoś nie wiedział Konstilana do około siedmiopiętrowa opuszczona fabryka. 






1 komentarz:

  1. Kocham cię blog i chce je na moim blogu. Proszę mnie tam e-mail

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!